Pieni pala Maijan öljyvärimaalausta.

sunnuntai 27. kesäkuuta 2010

...opettele OPETTELE jne.....ilo

Monta mutkaa ja näppäinta joutuu käyttämään ja samalla pitäis ajatella, ja kaiken lisäks taltioida mitä on tehnyt!? Nytkin jo ihmettelen miten olen päässyt tähän saakka!?? Eikait tähän 64v.nuppiin voi kaikkia tallentaa, vissiinki sen takia kekesittiin tämä ihme vehe!?
Taas meni kaks`piippuseks koko homma, mutta jos tunnen kirjaimet ja numerot ni osaan lukea mutta se ei takaa että olen ymmartännyt, oiskohan se ihan tarkotuskaan!???
No ei ole, joten nyt päätin että opettelen, aina ajan puiteessa, että......tänä aamuna open kaa aukasin blogin, hää ol Espoossa ja mä täällä Jkl-ssä, ensin puhuttiin kapulaan, ennenkuin huomattiin että, taitaa kumminii olla helpompaa ottaa skype käyttöön(JIPII!!!)Siis siintä eteenpäin.....
Nyt aukasin ihan ite, ajan kanssa, mutta ilo oli ylinmillään kun löysin viimein sivun mihin voi kirjoittaa....
Jatkan sit kait huomenna jos olen saannut tän jakeluun, jännät paikat käsillä, tarvitaan vain muutama oikea näpäytys...ONNEA MULLE,t.maija.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti