Pieni pala Maijan öljyvärimaalausta.

lauantai 28. toukokuuta 2011

VUODET VIERII, MUTTA SÖPÖYS ON ENTISELLÄÄN!

MINÄ TYTTÖ OLEN TÄSSÄ PARI PÄIVÄÄ VAIN IHMETELLYT, ETTÄ MISSÄ LIE VIKA, KUN EN PYSTY SAAMAAN VASTAUKSIA ETEENPÄIN ?????
Ei auta vaikka olen tosissaan yrittännyt! Blogi-lukija-listakin on viety tyystin pois näkyvistä. Ystävät teidän kommentit kyllä näkyy, oikein nimen kanssa, ja siintä kiittelen! Mielelläni vastailen oikein henk.koht.nk. aina ennenkin, vaan kun ei pelitä, ni ei sitten!?
Vissiin ottannu itteensä kun en kk. kosketellut.

ps.on ainakin yhdellä toisella sama ongelma parasta aikaa, miten lie toiset toimii!? Minä jatkan odottelua, kun ruukkaa joskus noi ongelmat korjaantuvan itsekseen ja ajallaa.....

10 kommenttia:

  1. Huomenta, ongelmia on, lukijat vaan häippäsi, mutta ei se mitään. kait ne takaisin joskus tulee..
    Mukavaa viikonloppua, ootellaan vaan.
    PS: Hieno maalaus

    VastaaPoista
  2. Siinä ne lukijat taas katselee. Täällä on ollut monenoista häikkää, ei sentään kokonaan mennyt nettitaivaaseen koko blogimaailma. Välillä oli kokonaankin poikki.
    Mukavata lauantaita!

    VastaaPoista
  3. Hei Maikku, kyllä sinä minun blogilistalla hallintapaneelissa olet. Bloggeri tökki jokin aikaa sitten, teki tepposia kaikille, tekstit hävisi jne... kokeile laittaa asetukset uusiksi. Minulla ei kommentointi onnistunut muutama päivä sitten, oli välimuisti täynnä....

    VastaaPoista
  4. Mina en pystynyt kommentoimaan sellaisia blogeja,jotka vaativat profiilin.selaimen internetexpl.Vaihdoin selaimen chromeen,ja kommentointi onnistui heti.

    VastaaPoista
  5. Meinas jo päreet palaa tän blogin kanssa, on näköjään uudistuttava tässäkin.

    Maikun kanssa soiteltiin jo puhelimella ja skypellä kun taulun ja lomakuvien kommentointi ei onnistunut. Näin tämän "Omakuva" taulun jo ennenkuin Maikku sen oli viimeistellyt, kuva oli söpö jo raakileena.

    Kiitos Maija Sateenkaari, cromissa näyttää kommentointi toimivan. Blogien "Lukijat" ovat pois edelleen, vissiin tutkiskeltava asennuksia.

    VastaaPoista
  6. MINTTULI, kiitos, tämmöstä tää sitten on, edellisen sain jo pysymään näkyvillä ja liikkeelle...huh...;)

    MUMMELI, jos lähtee netti taivaantuulin, sitten muuten harmittais, sen verran oon jo koukussa..;)

    NIINA, ihanaa saada sympatiaa toisilta, kiitos!

    SATEENKAARI, kiitos,huomasit varmaan että mun ope otti neuvosta vaarin ja teki etä-hommana jotain, siis taitaa ruveta pelittää...;D

    PIKOLIINI,taas jouduit kokopäivä hommiin ja tuntu onnistuvan K I I T O S...;D
    Muuten laitoin toisen kerroksen vernissaa ja sitten rapsutin nk.vanhaksi ja kuluneeksi ton mun muotokuvan joka näköinen oli yli 60v.sitten. Sun muotokuvalle tein samoin, laitan sen jossain vaiheessa esille, ettäs tiijät sen näin etukäteen...;))

    VastaaPoista
  7. Täällä kans on ongelmia,kun lukijat häipy,jonnekin välillä,outoo:(,ne tulloo ajan kans,vaan nyt näyttää olevan paikoillaan lukijatkin!
    Mukavaa sunnuntaita sinulle

    VastaaPoista
  8. TANSKU, tästä sen huomaa, että miten kiva leikkikalu tämä vehje on, kun vikaa tulee, ni mulle ainakin tul suuri huoli, vaan taas pelittää...hih-hiiii...;)

    VastaaPoista
  9. Onpas ihana sinisilmä omakuva! Nyt on lukijat paikallaan paikallaan, minultakin olivat hukassa pari päivää.

    VastaaPoista
  10. ANJA, kiitti, näköjään oli yleinen häiriö! Minä epäilen itteeni, kun olen oikeestaan melko kokematon tän koneen kaa, nämä nakitkin osuu aina minne sattuu...mutta hyvin menee taas ja suksi luistaa...;)

    VastaaPoista