Pieni pala Maijan öljyvärimaalausta.

lauantai 17. heinäkuuta 2010

HUOLELLISUUS JA TARKKAAVAISUUS=O

Olen kirjoittavinani aina oikein, luenkin läpi pariin kertaa ja eikä ole kirjoitusvirheitä, mutta auta mun armias, seuraavana päivänä löydän yhden jos toisenkin , aivan selvän kirjoitusvirheen!?

Kuka on se joka käy sotkemassa yöllä näita mun sepustuksia!????

En kirjoita sokkona, kiireellä, paits nyt kun pitäis kohta lähtee saunaan, meidän talossa on yhteinen sauna ja silloin pitää ottaa oma aika ja on myös käytävä ajallaan. Minä ja joku toinen käyttää sitä, näin kesllä, vissiin kaikilla muilla on mökkisaunat!
En ole saunaihmisiä mutta kerta viikossa on ok. kivempi läträtä siellä vedellä kun omassa pikku kylppärissä, sauna kylläkin piristää mua, joten en jätä sitä väliin. Muutenkin tänään tuntuu kivalta kun mulla on se kuuluisa uusi LÖHÖmesta ja ostin mansikoita ja herneitä torilta tänään ja syöpöttelen niitä illan mittaan, no mitäpä se vanhapiika osaa muuta kaivatakkaa, kun on totunnu tulemaan vähällä ja vaatimattomast oman ittensä kanssa toimeen. Muuten aika vähän tulee riitojakaan tms, koska olen yleensä samaa mieltä itteni kanssa!!

Joku tietysti sanoo että valehtelen, koska kaikki joskus ottaa yhteen, minä en, olen tosi hyvä kaveri ja tulemme erinomaisesti, jopa saunassakin, lauteilla, löylyissäkin toimeen, höh..!?

...se siintä oikeinkirjoituksesta ja huolellisuudeta, tais olla taas niitä Maijan juttuja, monenmoisia muruja muillekin jakaa, palataan...!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti