Pieni pala Maijan öljyvärimaalausta.

lauantai 10. heinäkuuta 2010

Olen kyllä tietoinen!

Siis, siintä asiasta että en osaa kirjoittaa läheskään kaikkia sanoja niinkuin pitäs, sanat mitkä pitäisi kirjoittaa yhteen, tuntuu olevan tosi ns.tenkkapååååå!?
Tokas vaikee tulee siinä.kun pittää naputta kaks samanlaista kirjainta perätysten!?
Kolmas on sit se että laittelen välimerkkiä minne sattuu!?

Kun tunnetusti olen sellainen henkilö joka ei turhista hermoile, enkä missään tapauksessa ajattele, että mitäkön muut ko.asiasta nyt oikein tuumailee!?

Kiitos Luojalle ja vanhemmilleni jotka antoivat minulle tämän erittäin hyvän itsetunnon ja tietysti suku ja ystävät ja eritoten taas ne kylänmiehet, ovat olleet osallisena että olen mikä olen!!

Hauskintahan tässä on tämä sanailu, kirjoittelen omalla puhekielelläni ja se on just tätä, kirjavaa, rönsyilevää, mukavan tuntuista ja uskoisin että mielenkiintoista, ainaskin jossain määrin.

Tämä lähti liikkeelle ennenaikojaa, vissin painoin jotain vahingossa ku melkein makasin koneen päällä, mutta nyt syön ensin mansikoita ja sitten taas syön mansikoita, nami-maiskis....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti