Pieni pala Maijan öljyvärimaalausta.

torstai 1. heinäkuuta 2010

Maijan nimipäivä huommenna

Leena M kävi mulla pari tuntia sitten, hakemassa hyttys karkotetta jonka ostin Partioaitasta, on kuulemma niin hyvää että elikot ei tule lähellekkään ku sitä vähän hipaset ittees, ja viellä riittosaakin! Mun mielestä melko kallista, mutta jos tepsii ni ok.

Samalla sain Maijan päivän paketin, jossa oli juttu jota olen ettinnyt jo melko kauan, vaan ei ole tullu kohdalle, niitä kyllä on kaiken mallisia ja mullakin melko monta, mutta se PARAS puuttuu. Leena oli jostain löytännyt, oikein ammattilaisten kaupasta, ei mikään kinkkien tekemä, vaan ruotsalainen ja mun mielestä se vastaa suomalaista jos ei ois parempikin ja onkin,koska mulla o nyt sellanen. TOSI HIENO ja opettelen sitä käyttämääm jouhevasti ja tyylillä!!!!

Voin vasta huomenna sanoa mikä se mieluinen, toivottu, kaks metrinen juttu on....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti