Pieni pala Maijan öljyvärimaalausta.

maanantai 10. tammikuuta 2011

BUDAPESTIINKÖ taas!


Olen tässä ajatellut, että lähtiskö reissuun vai en!? Pitäis pikkuhiljaa jo päättää, että pääsis vähän huokeemalla lennolla. Se on huomattu, että vähintäin kuukautta ennen kun ottaa netistä matka, niin voipi viellä saada vähemmällä rahalla tiketit.....
Kun on koti tuolla ja täällä, niin sitä on aina kotiin menossa.
Nyt ois muuten hyvä syykin lähtee helmikuussa, kun olin vähän lupaillutkin, mutta kun ei ole mahottomia haluja lentoon lähtöön ja täälläkin olis tekemättömiä hommia. Mulla on aivan ihana nuorin kummityttö ja hän on menossa työharjoitteluun Unkariin, helmi-maaliskuussa. Olis kiva olla silloin edes maassa, ei tule Budapestiin, vaan eteläiseen isoon kaupunkiin. Eihän se tyttö mua tarte silleen, pärjäilee jo 19v.on tullut tätiinsä! Meillä kun on toi verisukulaisuus, Katja on veljeni tyttären-tytär, siis olen hänen iso-tätinsä myös! Olemme aina olleet läheisiä ja paljon yhdessä, viihdymme erinomaisesti keskenämme. Johtuu kait siintä kun olen edelleenkin tosi lapsellinen, vaikka pitäis kait pikkuhiljaa aikuistua...pöh ja höh, sanon minä!
Sain muuten just puhelun Unkarista SKYPEEN, Reka soitti, hän on mun paras ystäväni siellä! Älyttömän fiksu nuori, kaunis suomenkielen ope. Toi skype on myös hyvä homma, kun puhelut ei maksa mitään, kuuluu tän läppäriin sivutuotteisiin. Käytän kylläkin sitä melko vähän, pitäis soittella koska se on käyttövalmiina aina.

Jokainen Budapestin kävijä tuntee tämän maiseman. Linnavuorelta, minä sanon aina sitä Linnanmäeksi, Kalastajalinnake ja taustalla se kuuluisa parlamenttitalo, välisssä lipuu se toinen kuuluisuus TONAVA! Ukkeli siinä ei ole minun, vaan lainassa!

Perästä sitten kuuluu, että mitä oiken päätänkään tehdä...... ;)
Posted by Picasa

5 kommenttia:

  1. On vaikee päättää silloin kun ei ole pakko. Mutta koti Suomeskin on mukava olla.

    VastaaPoista
  2. Kyllä se tuntuu joskus,että kun pääsis sinne ja sinne,käymään,ois vaihtelua tähän arkiseen elämään.:D,mutta koto Suomessa haluan siltikin asua ja olla,täällä on kaunista luontoa ja ystävät..♥

    VastaaPoista
  3. Skype on hyvä!
    Minä ostin kamerankin siihen ,että näkee, mutta en paljon käytä sitä.
    Koti on siellä missä sydän on ♥
    Kivakun kävit kommentoimassa lintupostaustani, huomaan että välität linnuista kovasti, sen on hyvä ♥
    Ehkä kesällä nähtäillään siellä, mulla on tästä km matkaa :D

    VastaaPoista
  4. Tansku, kun on tämmönen reissumies ikänsä ollu, nimitenkäs se "vanha koira tavoistaan pääsis"!?Mutta kahta en vaiha, kotimaatani enkä nimeeni, sen voin näin julkisesti luvata, mutta jos vahinko tulloo, niin lipun lähetän ja kummiks pyydän (täytän seuraavaks 65v...höh!?)

    VastaaPoista
  5. Seijastiina,mullakin on kamera, mutta kun kukaan ei halua tulla kuvaan,koskaan, ainoastaan mun sisko, jos ollaan joitan osteltu tms niin näytetään toisillemme, muuten ostinkin tänää ECCOn talvilenkkarit tarjouksesta, kalliita vielläkin,mutta kestäviä, en muistannut näyttää..... ;)

    VastaaPoista