Pieni pala Maijan öljyvärimaalausta.

perjantai 3. syyskuuta 2010

Ottakaa bloki käyttöön ystäväni, please!

Taas vähän ihmettelin , että missä oikein luuraa mun kakki kamut, ei aineskaan blokinteko hommeleissa!?
Kyselin lähipiiriltä blogista, jotkut eivät olleet tietoisia siintä, että mitäs se mahtaa oikein olla, suu pyöreenä, tarkoittaa"monttu auki"kattelivat vastaukseksi, koska ihmetys oli suuri. Outo/uusi sana, no minä siinä selittämään selkokielellä heille. Yritin laittaa vastapuolen suuta edes hiukkasen suppuun, oli viimein sanottava , että jo voi näyttää hölmöltä aikaihminen kun on monttu levällään. Joillekin auttaa huomauttaminen, niille tietysti ei jotka yleensäkin kuuntele keskustelun kumppaniaan niin.....vissiin pitäis peilin eteen viedä. Tottakait jätän heidät omaan tyytyväiseen oloonsa, mitä sitä jotain blogia selittämään. Tunnustan ja tiedän, että minä myös olen tätä samaa kastia, ihmettelevia ihmisiä. Olen aina ollut tiedonhaluinen, sitä sanotaan myös uteliaisuudeksi, mulla tämä olotila toimii melko terveellä pohjalla. Koska vähemmin rasitan ko.ominaisuudellani, sukulaisia, ystäviä saatikka niitä kylänmiehiä. Tiedän, että yksi sukulainen vois älähtää, mutta hän ei edes viitsi vaivautua, koska hänkin arvostaa sitä tervettä tiedonhalua. Ei säästele tietojaan, saatikka taitojaan vaan empaantisena henkilönä jakaa niitä kysyjille. Muuten ilman Pirkkoa en tässä taas istuisi kyökin ruokapöydän ääressä ja ihmettelisin  kadonneita kavereitani. Hänen oli sentähden synnyttävä vajaa parivuotta ennen minua, että olisi isosisko mulle, aina tarvittaessa!
Takaisin asiaan. Suurin osa tuntee ja tietää blogin, ovat käyneet kurkistamassakin. Perehtyminen ja selaileminen onkin loppunut siihen, koska vastaan on tullut epämielyttäviä asioita. Sitä saa mitä hakee, on totuus tähänkin, senhän luulis jokaisen hoksaavan. Olen löytännyt paljon harrastuksiini liittyviä, hyödyllisiä asioita, tarpeellisia tietoja, kuten koti-ja ulkomailla oleviin henkilöihin. Näihin ulkomailla oleviin ihmisiin haluaisin lisää yhteyksiä. Tuttuihin ja tuntemattomiin, miten niitä lukijoita oikein löytäisin , sanain vaihtoon kanssani! Odotellaan ja katellaan, asiat ruukkaa kyllä aina järjestyvän!.Nämä maailmalla olevat ja olleet tietävät blokin käytön ja tarpeellisuuden. Olen viellä niin vihreä täällä blogissa, että en osaa toimia oikein jouhevastia ja oppimista piisaa edelleenkin joka päivälle. Aikaa on ja en pidäkkään sitä pääasiana, että nopeesti ja paljon, koska sitten olen ittekin monttu auki. Näin on hyvä ja tykkään, se käy mun vartalolle ja niinkuin nyrkki silmään, tämä vanhahko viisaus tuli pienenä kevennyksenä, höh!
ps.nämä muka kevennykset, ei muuten naurata mua tosissaan, mutta kun ovat niin hassuja, että siintä vain sano joku...

2 kommenttia:

  1. İstutaan me ainakin(lapsuuden leikkikaverit) taalla blogin hiekkalaatikolla.Nakyy olevan ainakin 99 kertaa joku muukin kaynyt.
    Eivat vain ole rohjenneet kommentoida.odotteleppa rauhassa,ja tee silla valin pari hiekkakakkua.Niin minakin.
    İhanaa viikonloppua Jyvaskylaan.

    VastaaPoista
  2. Löysin muuten sellaisen nappulan josta saa hyviä tilastoa blogin käytöstä, älysin sen ennen meidän Pirkkoo, hyvä minä! Oletimme että tuli näkyviin ku laskuri alko etusivulla raksuttaa.Tekasin kakkusia mutta osan jo söinkin, vanilija kastikkeen kanssa! Oli hyvää banaani kakkua..nami ja kiitos!

    VastaaPoista