Pieni pala Maijan öljyvärimaalausta.

perjantai 30. maaliskuuta 2018

PITKÄPERJANTAI 2018


Pitkäperjantain olen tuntenut pääsiäisen päivistä kaikista eniten koskettavan itseäni!

Ensimmäinen pääsiäinen joka vieten sen jälkeen jolloin olen aikoinani menettänyt jonkun läheisen, niin olen huomannut miten koko päivä on tuntunut  pitkältä!?
Ei millään pahalla  mutta hyvällä on aika ollut miettiä ja muistella häntä joka on jostain syystä kuulunut omaan elämääni.


Olen näperellyt kaikenlaisia pääsiäismunia ja aika monta on mennyt rikkikin!
Herkää ja tarkkaa työtä on koko askartelu niiden kanssa.
 Aikaa viepiä nämä hommat ovat, ennkuin tyhjennät munan ja nämä vahalla tehdyt kuviot, onnistuu tai ei sitten millään......:)


Nämä munathan kuuluvat lähinnä katolisiin uskontoihin, olen itse Ev.Luterisen kirkon piiriin kuuluva ja olemme myöskin jonkin verran omineet näitä pääsiäismunia itsellemme.

Lähinnä ruokailuun ja suklaisiin  kiiltävä paperisiin pääsiäismuniin.



Olen asunut kauan  katollisissa maissa, niin se on kuulunut luonollisesti myöskin oman elämäni pääsiäisen viettoon silloin!

Pääsiäisen Rauhaa toivotan kaikille.......:)

6 kommenttia:

  1. Kiitos rauhallista pääsiäisen aikaa Maikku.<3

    VastaaPoista
  2. Onpa kauniita ja koristeellisia munia. Hyvää Pääsiäistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja samoin teille! Ovat nuo oikeista munista tehdyt jutut kyllä herkkiä rikkoutumaan....tai niitähän pitäisi käsitelle erittäin varovasti. Rikoin kyllä muutamia ja niitä kun ei oikein voi sitten liimailla...heh....:)

      Poista
  3. Kauniita on pääsiäismunat! Mukavaa pääsiäistä❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Pitäisi niitä munia keittää ihan syömistä kun varten, jospa vaikka huomisen aamupalalle....😀

      Poista