Pieni pala Maijan öljyvärimaalausta.

keskiviikko 29. syyskuuta 2010

Kyseenalainen mielipide.


Kadoksissa ollut "Koomikon kyynel" on nyt paikallaan!!
Paikallislehdessä, siis Keskisuomalaisessa on "LYHYET"-palsta, johon voi inistä kaikemoista asiaa ja asiatonta! Sitä muuten piisaa, kapulalla on helppo näpyttää, vaikka nolais ittensä tyystin. Siintä ilosta kylläkin joutuu maksaa euro miinus kolkyt senttii, olen viissiin sen tehny kahesti, kun teki mieli vastata, mistäköhän lienee ollu kysymys, en muista. Tänään vastasin sen toisen kerran ja voip olla ettei menny jakeluun koska en kirjoittannu alkuun sanaa "lyhyet" ja väliviiva ja sit vasta asia. Näpyttelin omasta puolestani vain vastaukseni, mielestäni asiattomaan kirjoitukseen. En pitänny tarpeellisena korjata ja uusia sitä. Koska kaikki mitä joutuu rahalla maksamaan on kallista, olen aina näin sanonnutkin. Tekstiviesti lehdessä oli seuraavanlainen toteamus, johon oli tarkoitus samantien vastata.
-"Luulempa, ettei näillä koirien myrkyttäjillä ole siunaantunut lapsia ja siksi ovat katkeria.KOVIKSIA"

Tuli vähän henk.koht.se toteamus lapsettomuudesta! En ole katkera, kovis, saatikka koirien myrkyttäjä, lapsettomuuden olen ottannut siunauksenna itselleni, josta lähipiirini on päässyt myös osalliseksi.
Ilman bioloogisia jalkeläisiäni on antannut sen, että sain vailla pakollisia velvotteita jakaa, ns äidin tunteeni mun ihanille lapsille ja heidän perikunnalleen. Kotielikoita, varsinnii koiria on heillä on enenmän kuin "laki sallis", tämäkin taas mun toteamus! Olen leikkinyt,ruokkinnut, lässyttännyt ja siivonnut sotkut ja jätökset, kaikki ilman pienintäkään painostusta,silkkasta omasta lähinmäisen rakkaudestani. Voisin jopa sanoo ilolla ja hauskaakin pitäen. Katkeruus-sana ei suoraan sanoen mallaa mun stailiini. Laitoin oikein mietintä myssyn päähäni, en tiukkaa pipoo ja mietin kuka vois olla katkera!? Sehän selvis välittömästi, olisin kait ilman myssyäkin sen hokannu. En totea sitä tähän, etten olisin tosiaankin samankaltainen kun joku jolla on pokkaa merkata jopa yleistää, omalla itsekkyydellään...ja ylen suurella katkeruudellaan ympäristöään!
Pieni kevennys tälle tuntemattomalle ihmisvihaajalle, opeta kakaras ja kuseta koiras, minä muuten maksan veroillani sun perikuntas koulutuksen ja paljon muutakin, naatiskele jos vaikka siunaatuis lissää.....
Seuraavaan kertaan, moikka!

2 kommenttia:

  1. Noh, täällähän tulee täpäkkää textiä ja ihan asialliseen muotoon. Katkeruutta, sen enempää kun kateuttakaan en omalta kohalta tunne ketään, en mitään kohtaan ja toivottavasti ei tule tilannetta että siihen sortusin vastasuuvessakaan :) Tuo lehden mielipide on kyllä ihan hanurista, vaan niin ne usein tuppaavat olemaan.

    VastaaPoista
  2. Oltiin just yhtäaikaa kommentoimassa,ku mulla tuli hätä joku on nyysinnyt mun taulun tosta alusta, kait Picassa3 ko sen merkkikin on pois, ei sais sillä son mun omasta kansiosta, enkä ossoo laittoo sitä takas! Opekin on ulkomailla, tai sit se oli se ihmisvihaaja....hih-hii..huomasin sen päivällä..höh,ei väliä maalaan uuden!

    VastaaPoista