Pieni pala Maijan öljyvärimaalausta.

lauantai 10. heinäkuuta 2010

..KÄVIJÄLASKUTIN....!?

Jos totta puhun niin, haluaisin sellaisen laskuttimen ja senkin ihan silkkaa uteliaisuuttani, tykkäisin seurata numeroita, kun ne vilistää!

Löysinkin semmosen sivun mistä niitä sais ja ihan ilmatteeks ja jo rupes oikein tosissaan kiinostaa, koska mitä saa halvalla tai jopa ilmaseks, ni silloin olen valmis kokeilee.
Luin kaikki tarjoojat läpi ja heidän mielestää se oli mahottoman helppo homma hoitaa blogini sivulle, oli kuvat ja kaikki ja tekotapa oikein numeroitu 1 ja 2 jne.

Mitä enenmän luin ja koitin ymmärtää, ni sitä typerämmäks tunsin itteni!!!!

Mutta kaikesta huolimatta MINÄ haluan kävijälaskuttimen, mun ikiomaa blokiini! Totuus tuli päin pläsiä, etten ainakaan tänään sitä saa, koska tuli ylipääsemätön este ja se olen minä itse!!!

Toivon että joku hyvä ihminen lukee tämän ja auttaa mua, koska mun ope tulee vasta viikkojen päästä suomeen ja varmaan laittais sen mulle sitten, mutta ku mä haluan sen nyt, koska hokasin että muillakin on sellanen ja se varmaan kuuluu tähän systeemiin, vissiin kait!????

Voi olla että en haluakkaan just tänään ja voip ollakin huomenis on parempi päivä, sananlaskukin sanoo, että vanhetessa viisastuu ,nukun hyvin yön yli....hih hii....ja vanhenen....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti