Pieni pala Maijan öljyvärimaalausta.

maanantai 16. elokuuta 2010

Lähin, lähikauppa lopetetaan!

Uskomatonta mutta totta kumminii.....
Se kauppa on mein talon alakerrassa, siis ns.kivijalkakauppa, katutasossa. kerran muutti pois muutamaks vuodeksi ja tuli sit takas! Kaikille mieluinen puoti, halvalla saa hyvää, ja melkein mitä vain. Kamat hyvin esillä ja puhtaita. Siinäkin firmassa oli keväällä lomituksia, myyjättärillä, johtuen siintä ku kauppa ei käynny ja tavaraa ei saatu tarpeeksi myyntiin.
 Eipä auttannut lomitukset, eikä minun suuret ostokset. Vaan laput ikkunoihin että kaikki -50%, muutenkin halpaa ja nyt uloskantohintaan. Liikehuoneisto ois vukrattavana!?Olen ostannut sieltä mm.keittiönpöydän ja tuolit, astioita, vaateita, kirjoja ym.ym. Siis, mitä yleensä kirpikkseltä ostetaan, muka tarpeelista.Paljon tarpeetontakin olen sieltä kantannut tänne yläkertaan. Harrasutksiini olen sieltä saannut paljon materiaalia. Lapsille kirjat, leikkikalut, videot ja kaikkea muuta kivaa, joista pikku-ja isot lapset ovat saaneet iloita!!!!
Muuten aikapaljon olen sinne viennytkin tavaraa, enenmän kuin ostannut, että sekinpuoli tuli hoidettua.
Olen surullinen, sen sanon suoraan, enkä voi auttaa asiaa, ihmettelen vain........ :(

Ajatelkaapa ystävät, tämä oli suuri, vanha, kansainvälinen, kaikkien kunnioittama PELASTUSARMEIJAn, liikeyritys!? Miten toimii kierrätys, ja sitten joulupadat.......!? Odottelen ja kattelen, sitten varmaan otan asioista selvää jos ei tietoja tipu.
.....että piti tämäkin tapaus kokee....en olis uskonnut....mutta, jos joku hyvä taho tulis apuun ja toiminta jatkuiskin.... ;)
ps.en ole ainut joka tykkää soppailla kirpparilla, eritoten "Pelastusarmeija"n, näitä ja meitä tarvitaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti