Pieni pala Maijan öljyvärimaalausta.

tiistai 3. elokuuta 2010

SORMENJÄLJET JÄIVÄT

Näin kävi, että sormenjäljet jäivät.

Niin on käynnyt aikaisemminkin, ja tiedän varmasti kenen ne ovat.

Syytettä en nosta ja enkä tee virallisia ilmoituksia, koska mitään ei ole hävinnyt. Päinvastoin, lisää on tullut kamaa johon itte en ole syyllinen. Jääkaappi on melko täynnä kaikkea hyvää ja just semmoista mitä olisi pitännyt ostaa!

Mukavia yökylä kävijöitä, toivat tullessaan, eivätkä vieneet niitä mennessään.

Mulla on paljon outoja tapoja, joista olen tietoinen. enkä ainenkaan toistaiseksi jätä niitä pois. Joten jatkukoon edelleenkin!!

Nyt on toinen sukupolvi jatkamassa tätä ko.asiaa.
SORMENJÄLKIÄ tai oikeistaan koko kämmenen epämääräisiä kuvioita on tallessa. Näitä löytyy aina samoista paikoista. Eteisen isopeili ja lasivintriinien ovet sekä lasiliukusermit.

Ovien ja sermin takaa löytyy aarreaitta, paljon kauniita esineitä ja jos mikä ni ne viehättää meitä monenmoisista hilpetööristä, kylläkin arvokkaistakin kamoista pitävistä/keräävistä ihmisiä.

Olivatpa ne meitä mummeleita tai murusia!

Lapsi tarkastaa naama lasissa, suurella mielenkiinolla ja löytää aina uutta IHANAA, tuu kattoo....pian....saako koskee....

Aikuinen useinmiten vainvihkaa, yrittää ettei vain viipyisi liian kauan, ettei vain emäntä kuvittele että häntkös muka kiinostais moiset keräilyt ympäri maailmaa.
.....silkkaa leuhkuutaa esille laittanut,lasien taa......

Minä omituinen olio, en koskaa pyyhi tai pese näitä lasten kätösten jättämiä jälkiä, tai joskus paljon myöhenmmin kenties. Sen jälleen jään odottamaan uusia sormenjälkiä, nöpönenien, suppusuiden, kämmenien merkintöjä...

Nämä merkinnät lasipinnoissa on minun ikiomaa nykytaidetta, joka on minulle annettu tietämättä miten usein ne huomaan ja saavat suunpieleni kohti korvia, joissa yleensä roikkuu tuplasti korvakoruja, nekin omaa tekemää, iloa muille ja mulle....

Omat tauluni jotka olen sivellintä ja sormenpäitäni apunakayttäen maalannut viihtyvät erinomaisesti tässä taiteen tilassa...vaan jos joku tykkää, voipi saada mukaansa, vaatimatonta keskustelua myötäen.

Näin on totuus, palataa.... ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti