Pieni pala Maijan öljyvärimaalausta.

keskiviikko 4. elokuuta 2010

Minne hävisi kuva?

Ihmettelen että minne ihmeeseen hävisi sen yhden ainoan ihmisen kuva joka on tunnustanut vakikävijäks mun monenmoista murua sivulla?
En kait mä ole ite jotenkin tönässy häntä ja tuli ruksi päälle?
No, kaikki voi olla mahdollista, koska tää juttu on mulla vielläkin melkomoista käynistyshommaa. Päivälläkin kirjoitin mielestäni melko hyvän ja asiallisen sepustuksen, mutta loppuhuipennuksen aikana hävis koko kirjoitus!

Vissiin osasin painaa taas "oikeeta" nappia. Vähän ketutti, kun olin piirongin laatikosta kaivannut dokumenttia, joista tarkistin oikeat asiat, että kirjoitin totta, enkä ihan omiani!
No, teen joskus uusiks, jos muistan, tottakait tulee mielee ne asiat, koska mielestäni se oli asiaa, mitä on laitettava paperille painettavaksi!

Se taas siintä, yritän olla huolellisempi ja tarkkaavaisempi näissä asioissa.
On jo melko myöhä, että suunistan tuonne nurkan taa, omalle tyynylle, huomenna on taas mielenkiintoinen päivä..... hyvää yötä... :)

1 kommentti:

  1. Olisinkohan minä sen itse vahingossa hävittänyt kun siivosin kuva-albumia. Siellä oli samoja kuvia monina kappaleina, ehkä poistin juuri sen minkä olin linkittänyt tähän!!!!

    VastaaPoista